نگاهی بر پرطرفدارترین رسانه های اجتماعی

0

در این مجموعه مقالات تصمیم داریم تا شما را با رسانه های اجتماعی آشنا نماییم.


بزرگ ترین افسانه درباره رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک این است که باید همه جا حضور داشته باشید. نیازی نیست در همه جنبه ها موفق عمل کنید، در واقع ما خلاف آن را توصیه می کنیم! به رسانه اجتماعی مثل وسیله نقلیه نگاه کنید. شما اساسا از یکی استفاده می کنید، مثلا اتوبوس، اما شما رانندگی هم می کنید، پیاده می روید و از مترو در زمان های مختلف برای موقعیت های متفاوت استفاده می کنید.

هیچ فرقی نمی کند که هدف شما از رسانه های اجتماعی، دستیابی به مشتری مستعد باشد یا ایجاد تعامل با افراد و یا خلق محتوا. رسانه های اجتماعی در هر صورت ابزاری قدرتمند در اختیار تمامی کسب و کارها هستند. در این مقاله بنا داریم به بررسی برخی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری هر یک از آن ها بر روی مخاطبان خود بپردازیم.

 

نگاهی بر پرطرفتارترین رسانه های اجتماعی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.