۴۱ ایده برای مقالات وبلاگ شما
در این مقاله ۴۱ ایده برای بالا بردن بازدید وبلاگ و یا وبسایت شما بیان شده است. این ایده ها در شروع کار و یا ادامه آن به شما کمک بسیاری می کنند.
محتوای چند رسانه ای
۱- ویدئوها و تصاویر مختلف از محصولاتتان تهیه کنید و آن ها را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید.
۲- یک ویدئو در مورد نحوه ی چگونگی استفاده از محصول تهیه کنید و یا تمام مراحل را به صورت گام به گام با استفاده از چند عکس نشان دهید
۳- یک موزیک ویدئو برای شرکتتان تهیه کنید و آن را در وبلاگ خود قرار دهید
۴- یک انیمیشن به اشتراک بگذارید و یا یک انیمیشن بسازید
چند نکته
۵- یک مقاله بنویسید و دستور العمل برخی از مراحل را که نیاز به توضیح دارند از طریق عکس های جذاب ارائه دهید
۶- ایرادات کار خود را پیدا کنید و در جهت رفع آن ها بکوشید
۷- یک لیست از مزایای محصول تان تهیه کنید
۸- یک لیست از نباید ها ارائه دهید
۹- محتوای خودتان را به یک رویداد یا یک شخصیت معروف ارتباط دهید مثلا ۵ درس از استیو جابز یا انتخابات به ما چه می آموزد؟
استفاده از محتوای موجود
۱۰- مخالفان تان را پیدا کنید – به این صورت که مقاله شخصی را که با آن موافق یا مخالف هستید را پیدا کنید و نقطه نظرات خود را از طریق آنها بیان کنید.
۱۱- یک لینک از اخبار اجتماعی روزانه یا هفتگی در وبلاگ خود قرار دهید.
۱۲- لیستی از مقالات مهم گذشته تهیه کنید و لینک آنها را در پست های وبلاگ خود قرار دهید.
۱۳- یک نمونه CTA یا کتاب الکترونیکی برای دانلود در وبلاگ قرار دهید
۱۴- محتوای یکی از وبینارهای اخیرتان را به اشتراک بگذارید
۱۵- اسلاید هایی از ارئه های اخیرتان را به اشتراک بگذارید
۱۶- کنفرانس هایی که برگزار کرده اید را به اشتراک بگذارید
۱۷- از محبوب ترین پست های ماه گذشته/ هفته گذشته استفاده کنید.
۱۸- محتوای موجود همچون ویدئوهای انگیزشی پربازدید از یوتیوب، بهترین کتاب های الکترونیکی، بهترین وبینارها یا اینفوگرافی ها را بررسی کنید.
استفاده از پلت فرم های دیگر
۱۹- یک پست را به ارائه آمارهای جدید وبلاگتان اختصاص دهید. برای SEO آن کلمات کلیدی تعریف کنید
۲۰- یک سوال در تویتر مطرح کنید و نتیجه پاسخ های دریافت شده را اعلام کنید
۲۱- در تویتر یک هشتگ با عنوان وبینارها و یا کنفرانس هایتان ایجاد کنید و در وبلاگتان به اشتراک بگذارید
پژوهش
۲۲- در پژوهش های مختلف پاسخ های منحصر به خودتان ارائه دهید و آن ها را از زاویه دید خود بررسی کنید
۲۳- برای جامعه ی هدف خود یک نظر سنجی تهیه کنید و با توجه به نتایج آن یک اینفو گرافی طراحی کنید
۲۴- در تویتر و فیس بوک یک نظر سنجی انجام دهید و نتیجه را در وبلاگتان قرار دهید
۲۵- درباره ی یک شرکت خاص به پژوهش بپردازید و یا چند مثال از چگونگی به موفقیت رسیدن شرکت های مختلف بیان کنید
تفکر رهبری
۲۶- با یک متخصص در زمینه ی کاری خود مصاحبه کنید و آن را در وبلاگتان قرار دهید
۲۷- افراد متخصص را استخدام کنید و به آن ها در ازای راهکارهایی که ارائه می دهند، پاداش بدهید.
۲۸- پست های موقتی از کارشناسان حوزه ای که فعالیت می کنید در وبلاگ خود قرار دهید
۲۹- پاسخ های خودتان را پیرامون سوالات متداول در زمینه کاری تان منتشر کنید
۳۰- درمورد مباحث روز صحبت کنید
۳۱- محصولات، شرکتها، افراد و مکانهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید
۳۲- محصولات و خدمات غیر رقابتی را که با استقبال مواجه شده اند، بررسی کنید
۳۳- خبرنگار باشید: اولین کسی باشید که مردم برای شنیدن اخبار به او مراجعه می کنند.
۳۴- در مورد یک رویداد با موضوعات روز جامعه برای کسب و کار خودتان محتوا تهیه کنید. مثلا چرا …؟ به چه معنا …؟
۳۵- دیگران را نسبت به مسائل روز جامعه آگاه سازید
۳۶- با مشتریان منتخب تان مصاحبه کنید.
۳۷- یک مناظره برگزار کنید و عقاید متداول در جامعه را کنار بگذارید
۳۸- از بازدید کنندگان همیشگی وبلاگتان بخواهید برای شما محتوا تولید کنند.
۳۹- اخبار کسب و کارتان را به اشتراک بگذارید و درباره ی آنها با مخاطبانتان صحبت کنید. به عنوان مثال اگر یکی از کارکنان ترفیع گرفته است درباره ی راه های رسیدنش به موفقیت با او صحبت کنید
۴۰- یک پست را به فصل جاری یا تعطیلات پیش رو اختصاص دهید.
۴۱- درمورد کاربرد محصولات و خدمتتان مطلب بنویسید