آموزش تکنیک های فروش آنلاین
آشنایی و پیاده سازی تکنیک های فروش آنلاین در ابتدای امر می تواند برای شما ایجاد سردرگمی کرده و سوالات زیادی را در ذهنتان ایجاد نماید. “اولین گام عملیاتی چیست؟”، “آیا لازم است برای کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو هزینه پرداخت نمود؟”، “کدام از دسته از رسانه های اجتماعی برای معرفی و تبلیغات تجارت شما مناسب هستند؟”، “چگونه بایستی پاسخگوی مشتریان آنلاین بود؟” از این قبیل سوالات بسیار است.
هدف ما ساده تر کردن بازاریابی آنلاین خودتان از طریق کسب دانش درباره انچه باید انجام شود و چگونگی آغاز است. پس از مطالعه مجوعه آموزش تکنیک های فروش آنلاین ، احساس خواهید کرد آماده ورود به دنیای بازاریابی آنلاین هستید. می دانید از کجا باید شروع کرده و چگونه زمان خود را برای کسب بهترین نتایج حداکثر کنید امیدواریم این گونه باشد.
در همین راستا شما را به برخی از پرطرفدار ترین رسانه های اجتماعی نیز آشنا کرده و نحوه استفاده از آن ها را برایتان آموزش خواهیم داد و شما به این نکته پی خواهید برد که بایستی به رسانه های اجتماعی مثل وسیله نقلیه نگاه کنید. شما اساسا از یکی استفاده می کنید، مثلا اتوبوس، اما شما رانندگی هم می کنید، پیاده می روید و از ترن هوایی در زمان های مختلف برای موقعیت های متفاوت استفاده می کنید.
جعبه ابزار دانش در حال رشد در اختیار شما است و این همان بخش جالب است. شما می توانید از آن استفاده کنید. هر چه ورودی بیشتری به کمپین بازاریابی آنلاین خود کنید، خروجی بیشتری دریافت خواهید کرد. پس آرام باشید، ایمان داشته و خلق محتوای خارق العاده را آغاز کنید.
مطمئنا زمان برای شما بسیار ازشمند است. شما باید وقت خود را صرف راه اندازی تجارت خود نمایید. از این رو، ما در این سلسله مقالات، برای شما یک راهنمای جامع جهت معرفی، اموزش و پیاده سازی تکنیک های فروش آنلاین ارائه خواهیم کرد.
گام ۱: برای کسب و کارتان وبلاگ بسازید
گام ۲: پیدا شدن با استفاده از SEO
گام ۳: جستجوی کلیدواژه
گام ۴: ایجاد وبلاگ برای مشتریان آنلاین
گام ۵: لینک دهی درونی (قسمت اول)
گام ۵: لینک دهی درونی (قسمت دوم)
گام ۶: رسانه های اجتماعی
گام ۷: Facebook
گام ۷: ابزارهای تحلیلی Facebook
گام ۸: twitter
گام ۸: آموزش twitter
گام ۸: نکاتی برای کسب فالوور در twitter
گام ۹: آموزش Linkedin
گام ۹: linkedin گامی به سوی فروش حرفه ای
گام ۱۰: pinterest
گام ۱۱: youtube
گام ۱۲: برندسازی در instagram
گام ۱۲: خلق کمپین ایمیلی (قسمت اول)
گام ۱۲: خلق کمپین ایمیلی (قسمت دوم)
گام ۱۳: تحلیل های کسب و کار
گام ۱۴: فارغ التحصیلی
بسیار مطلب مفیدی بود