به دوره راهنمای آموزش برندسازی ما خوش آمدید. همانطور که از عنوان مطلب مشخص است، تصمیم دارم در قالب چند درسنامه، مجموعه ای از آموزش های لازم جهت خلق برندی تاثیرگذار بر مشتهریان را برای شما عزیزان ارائه دهم. در این سلسله دروس شما با مفهوم و رسالت برند، ارتباط کسب و کار شما با برندتان، روش های کسب ارزش در دیدگاه مشتری و خلق مشتریانی وفادار نسبت به برندتان آشنا خواهید شد.
خب، خبر خوش این که به لطف تکنولوژی های مختلف خصوصا در زمینه اینترنت و ارتباطات، هر کسب و کاری این امکان را دارد تا ساده تر از قبل بتواند برند خود را ایجاد نماید. با این حال این فرایند برندسازی بدون شک با چالش هایی روبرو است. چالش هایی که برخی از آن ها حتی می تواند منجر به شکست کسب و کار شما نیز بشود. پس باید بسیار با احتیاط وارد عمل شد.
در انتهای هر یک از جلسات آموزشی، برای شما عزیزان تمرین هایی در نظر گرفته شده است که با حل و پاسخ دهی به آن ها از طریق بخش نظرات و پیشنهاد سایت، درک بهتری از مطالب عنوان شده کسب خواهید کرد.
راهنمای آموزش برندسازی: برند چیست؟
راهنمای آموزش برندسازی: “من” و ژنتیک برند
راهنمای آموزش برندسازی: ارزش های بنیادین برند، درست مثل یک آدم
راهنمای آموزش برندسازی: کهن الگوی خود را بیابیم