۱۵ ابزار کنترل شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی و سیر پیشرفت آن ها به سوی بازاریابی دیجیتال موثر، تغییری اساسی در چهره بازاریابی سنتی ایجاد نموده است. امروزه رسانه های اجتماعی دیگر تنها محدود به ارسال و اشتراک گذاری تصاویر و محتوا با سایر دوستان نیستند. ایزارهای گوناگون بسیاری ساخته شده اند که کاربران شبکه های اجتماعی این کمک را می کنند تا به جمع آوری اطلاعات در اینترنت پرداخته و از این طریق استراتژی ها و کمپین های بازاریابی خود را بهبود دهند.
بیشتر بخوانید: نگاهی بر پرطرفدارترین رسانه های اجتماعی
گوش دادن به صدای مشتری، امری حیاتی برای بازاریابی تمایم کسب و کارها می باشد. با توجه به گستردگی و وسعت اینترنت، کنترل و پیگیری تمامی رسانه های اجتماعی به طور همزمان برای یک فرد امکان پذیر نخواهد بود. همین امر موجب گردید تا ابزارهای کنترلی برای شبکه های اجتماعی خلق گردند.