گفتگو با کسب و کارهای ایرانی
وبسایت آکادمی فروش به عنوان مرکز تخصصی آموزش بازاریابی، فروش و برندینگ به صورت مستقل در نیمه های تابستان ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. ما در جهت رسیدن به اهداف خود و روشنگری هرچه بیشتر کارآفرین جوان ایران، گام در این عرصه گذاشتیم. در ادامه مسیرمان دوستانی با ما همراه شدند که سختی های راه در کنار آنها و با همراهی آنها برایمان آسان شد.
به شخصه بر این عقیده هستم که تا زمانی که کسب و کار های ایرانی تقویت نشوند، فرایند مربوط به کارآفرین و حمایت از کالای ایرانی تمکیل نخواهد شد. در عرصه معرفی آنان که پله های ترقی را پشت سر گذاشته اند، داثما از برندهای خارجی نام میبریم، به ستایش آنها می پردازیم، داستانشان را تعریف می کنیم و آنها را ارج می نهیم، اما زمانی که نوبت به کسب و کارهای ایرانی می رسد، سکوت کرده که مبادا بگویند “می خواهد تبلیغ فلان برند و فلان شخص را انجام دهد.” مبادا که به کسی برخورد که چرا آن دیگری را نام برد و من را نه؟ مبادا که اگر نقدی کردیم سریعا با خود بگویند “معلوم نیست از کدام رقیب پول گرفته است که اینها را بنویسد.”
در همین راستا آکادمی فروش به عنوان یک وبسایت مستقل و تخصصی در حوزه آموزش بازاریابی، فروش و برندینگ تصمیم گرفت تا به سراغ کسب و کارهای ایرانی برود، داستان آنها نشر دهد، از سختی های موفقیت بگوید و شاید حتی نقدی با هدف سازندگی بر آنها بنویسد. هدفمان این است که علاوه بر معرفی کارآفرینان بزرگ ایران عزیزمان، رمز و راز رسیدن به موفقیت را برای سایرین نشان دهیم.
شاهرخ ظهیری؛ کارآفرین و بنیانگذار برند «مهرام»: داستان کارآفرینی با سس مایونز
مهدی سلطانی؛ کارآفرین و بنیانگذار شرکت «زر ماکارون»: ماکارونی ایرانی از خوراک دام تا اعتبار امروز
حمید محمودزاده (نرم افزار CRM دیدار)
میلرلایت؛ از ابتدا تا قطع همکاری
مهدی نایبی، مدیر عامل الوپیک؛ “از پیک موتوری تا تاکسی آنلاین”
استارتاپ وبزی؛ “طراحی سایت بدون کدنویسی”
استارت آپ ترب؛ موتور جستجوی هوشمند خرید
کاربوی؛ سامانه خدمات خودرو در محل
فلایتیو؛ اولین سامانه آنلاین خرید بلیط آنلاین پروازهای خارجی
نوار؛ پلتفرم کتاب صوتی – زندگی شنیدنی ست
آنیا؛ پلتفرم بازی آنلاین– دورخیز برای موفقیت