۲۰+۱ قاعده جدید از بازاریابی ایمیلی
در اینکه استفاده از بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین راه های ارتباط با مشتریان است، تردیدی نیست؛ مخصوصا زمانی که نرخ بازگشت سرمایه را اندازه گیری می کنیم. با افزاش روز افزون آشفتگی در شبکه های اجتماعی، راه اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ، فارغ از بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار شما، جزئی لاینفک از استراتژی بازاریابی محسوب می شوند. این کمپین ها فرصت فوق العاده ای برای انتقال تصویر برند، برقراری ارتباط با مشتریان، افزایش ترافیک شبکه و جمع آوری اطلاعات ارزشمند محسوب می شوند.
بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ : خلق یک کمپین بازاریابی ایمیلی
همان طور که می دانیم، ایمیل یکی از قوی ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتریان است. در حالی که رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای به اشتراک گذاری پیام های شما با جهان هستند. هنگام استفاده از شبک های اجتماعی، شما کنترل اندکی بر کسانی که پیامتان را می بینند دارید، و انطباق پیام با افراد متفاوت تا حدودی کاری دشوار است. زمانی که از ایمیل برای کسب و کار استفاد می کنید، می توانید افراد خاص در فهرست ایمیل های خود را بر اساس انواع فاکتورها هدف بگیرید، از جمله زمانی که آن ها ثبت نام می کنند، علایقشان و در صورتی که هنوز مشتری هستند.
در این مقاله قصد دارم شما را با ۲۱ قاعده برای اجرای هرچه بهتر کمپین بازاریابی ایمیلی خود آشنا کنم. پس با هم به سراغ اینفوگرافی زیر می رویم.