چگونه کامنت های منفی در رسانه های اجتماعی را مدیریت کنیم؟

0

رسانه های اجتماعی می توانند نقش ابزاری بسیار قدرتمند را برای تمامی برندها و کسب و کارها بر عهده داشته باشند. از طریق شبکه های اجتماعی، این امکان در اختیار شما قرار خواهد داشت تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده، آن ها را درگیر کسب و کار خود نموده، اعتماد آن ها را جلب کرده، آگاهی عمومی را نسبت به برند خود افزایش داده و در نهایت همه این ها منجر به افزایش میزان فروش شما خواهند شد.

ایجاد ارتباط با مشتریان و درگیر ساختن آن ها با کسب و کار خود یک راهکار بسیار عالی برای نشان دادن وجهه اجتماعی برند شما و در نتیجه ایجاد وفاداری و اعتماد است. با این حال، این تنها یک سوی ماجرا است. رسانه های اجتماعی شمشیر ۲ لبه برای هر تجارتی هستند. به همان اندازه که می توانند موجب شهرت و محبوبیت یک برند در بین افراد جامعه شوند، به همان میزان نیز می توانند نقش مخرب برای یک برند را ایفا کنند.


بیشتر بخوانید: راهنمای جامع آموزش استفاده تجاری از رسانه های اجتماعی


برای یک لحظه به این فکر کنید که یکی از مشتریان شما در یکی از صفحات اجتماعی مطلبی منفی در ارتباط با برند شما نوشته باشد. و یا حتی بدتر، طوفانی توئیتری بر ضر برند شما به راه افتد. واکنش شما در این موقعیت چیست؟

در این مقاله و در قالب یک اینفوگرافی می خواهیم به شما ۶ گام مورد نیاز برای مدیریت کامنت های منفی در شبکه های اجتماعی را آموزش دهیم.

 

چگونه کامنت های منفی در رسانه های اجتماعی را مدیریت کنیم؟

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.