اصول کلیدی دست دادن در ملاقات حضوری

0

آیا تاکنون این مشکل برای شما پیش آمده که ندایند در اولین ملاقات خود، چه کارهایی را باید انجام دهید؟ آیا شما باید ابتدا دست خود را دراز کنید یا منتظر طرف مقابل خود بمانید؟ آگهی در ارتباط با اینکه چگونه در یک دیدار حضوری با طرف مقابل دست بدهیم، بسیار دارای اهمیت می باشد.

یکی از اصلی ترین مواردی که در قضاوت افراد در مورد شما بسیار موثر است، نحوه دست دادن شما می باشد. بنابراین نیاز است که کاملا آگاهانه و با اعتماد به نفس بالا این کار را انجام دهید.


بیشتر بخوانید: قانون طلایی استفاده از سکوت به عنوان یک سلاح در جلسات


در زیر لیست برخی از از ملاقات های مختلف که در آن نیاز به دست دادن است، عنوان شده است:

۱- معرفی اولیه

۲- مصاحبه شغلی

۳- ملاقات با فردی که مدت زیادی است او را ندیده اید.

۴- ملاقات با مهمانان، زمانی که شما میزبان هستید.

۵- ملاقات با میزبان، زمانی که شما مهمان هستید.

۶- زمان خداحافظی با دوست و یا همکار خود.

۷- هر زمانی که طرف مقابل دست خود را به سوی شما دراز کرد.

در این اینفوگرافی به بررسی این مساله می پردازیم که چگونه در یک ملاقات، از طریق نحوه دست دادن خود، به صورت دوستانه رفتار کرده و تاثیر مثبتی بر ذهن طرف مقابل خود بگذاریم.

 

اصول کلیدی دست دادن در ملاقات حضوری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.