۲۰ متن تشکر از مشتری برای قدردانی از او و برقراری ارتباط موثر با مشتریان

0

متن تشکر از مشتری یکی از بهترین روش‌ها برای وفادار ساختن مشتری‌های برندتان تشکر و قدرانی از آن‌ها بابت خرید و حمایت‌هایشان است. بد نیست در آموزش فروشندگی با بهترین متن‌های تشکر از مشتری هم آشنا شوید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از برندها بر این باورند که تشکر کردن از مشتری‌هایشان یکی از عوامل سرپا نگه داشتن کسب‌وکارشان است! قطعا درج یک پیام تشکر و قدردانی همراه محصول یا خدماتی که به فروش رسانده‌اید می‌تواند به مشتری حس خوبی بدهد و حتی او را تحت تاثیر قرار دهد. حالا سوالی که اینجا پیش میاید این است که چگونه یک متن تشکر خوب و جذاب بنویسیم؟

 

نکاتی که باید هنگام ارسال متن تشکر از مشتری به آن توجه کرد

اگر متن تشکر از مشتری شما آنلاین است:

پیامی کوتاه ولی به یادماندنی ارسال کنید.

بلافاصله بعد از خرید مشتری، پیام یا ایمیل تشکر خود را ارسال کنید.

در محتوای تشکری که ایمیل می‌کنید فقط روی یک نکته تمرکز کنید: «تشکر کردن» یکی از روش‌های کارآمد درج کد تخفیف برای خریدهای بعدی مشتری است.

همچنین شما می‌توانید در پیام تشکر آنلاینتان از مشتری بخواهید نظرش را نسبت به محصول یا خدماتی که خریداری کرده بگوید.

 

اگر متن تشکر از مشتری شما یک یادداشت است:

سعی کنید یادداشتی صمیمانه بنویسید.

اگر قرار است آن را در بسته پستی‌تان قرار بدهید، سعی کنید که اندازه و ظاهر مشخصی داشته باشد تا مشتری راحت آن را پیدا کند.

حتما نام برندتان را در پیام تشکر بنویسید.

نامه تشکرتان را با دست‌خطی خوش و خوانا بنویسید.

بیشتر بخوانید: متن فروش در مکالمه تلفنی

متن تشکر از مشتری

بهترین پیام‌های تشکر که می‌توانید از آن‌ها برای قدردانی از مشتری‌هایتان استفاده کنید

  1. از خرید شما سپاسگزاریم. (نام برندتان را بنویسید) اگر درباره محصول سوالی دارید یا نیاز به کمک دارید، حتما ما را درجریان بگذارید.
  2. فقط خواستم از خرید شما تشکر کنم. ما خیلی خوش‌شانسیم که مشتریانی مثل شما داریم!
  3. از اینکه مشتری (نام شرکت) هستید متشکریم. از خرید و انتخاب شما بی‌نهایت سپاس‌گزاریم.
  4. (نام شرکت) بهترین مشتریان را دارد! از حمایت شما بسیار سپاسگزاریم.
  5. از اینکه در خدمت شما عزیزان هستیم بسیار خرسندیم و امیدواریم که انتظارات شما را برآورده کرده باشیم!
  6. از حمایت شما بی‌نهایت سپاسگزاریم. ممنون که ما را انتخاب کردید! مشتاقانه منتظر خدمت به شما هستیم.
  1. ما در (نام برند) از خرید شما تشکر می‌کنیم و از اعتمادی که به ما کردید بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم از خرید خود راضی بوده باشید.
  2. از خرید شما در (نام برند) متشکریم. امیدواریم در آینده نیز در خدمت شما باشیم.
  3. ما در (نام شرکت) می‌دانیم که شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشتید، از اینکه ما را انتخاب کردید سپاسگزاریم.
  4. از خرید و اعتماد شما متشکریم. باعث افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.
  5. از انتخاب شما بسیار سپاسگزارم. ما مفتخریم که مشتریانی مثل شما داریم.
  6. شما دلیل وجود (نام برند) هستید! ممنون که مشتری وفادارمان هستید.
  7. از خرید شما خیلی ممنونیم. امیدواریم توانسته باشیم تجربه خوبی را برایتان خلق کرده باشیم.
  8. از انتخاب خوب شما ممنونیم. باعث افتخار ماست که مجددا درخدمتتان باشیم.
  9. بخاطر وجود مشتریان وفاداری همچون شماست که ما اینجاییم! ممنون بابت انتخاب ما.
  10. امیدوارم از خرید خود راضی باشید! از اینکه مشتری (نام برند) هستید بسیار ممنونیم.
  11. از اولین خرید شما در (نام برند) ممنونیم! بسیار خوشحالیم که آنچه را که دنبالش بودید پیدا کردید.
  12. از شما بابت انتخاب ما بی‌نهایت سپاسگزاریم.
  13. (نام شرکت) از مشتریانی مثل شما برای حمایت‌های شگفت انگیزتان تشکر می‌کند! شما بهترینید.
  14. حمایت‌های‌شما برای ما بسیار ارزشمند است! از خرید شما متشکریم و امیدوارم در آینده نیز در خدمتتان باشیم.

 

نتیجه‌گیری

فهمیدیم که متن تشکر از مشتری و حمایت‌های مشتریان برندتان نه تنها آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند، بلکه باعث می‌شود رابطه‌ای صمیمانه‌تر و موثر ایجاد کنید و درنهایت به روابطتان بهبود ببخشید. ارسال پیامک تشکر به مشتری کاری بسیار ساده، کم‌هزینه و در عین حال موثر و معجزه کننده است؛ با این حال بسیاری از کسب‌کارها هستند که برای قدردانی از مشتری‌هایشان هیچ وقتی نمی‌گذارند یا اصلا آن را بی‌اهمیت می‌شمارند!

 

سوالات متداول

چرا تشکر و قدردانی از مشتری مهم است؟

با تشکر از مشتری بابت خرید و حمایت‌هایش، می‌توانیم رابطه‌ای صمیمانه و موثر برقرار کنیم تا آن‌ها را تبدیل به مشتریان وفادار برندمان کنیم.

چه نکاتی را هنگام نگارش متن تشکر باید رعایت کرد؟

اول/ نام برند را در متن قدردانی بیاورید. دوم/ فقط تشکر کنید و تا حدالامکان به دنبال تبلیغات نباشید. سوم/ از مشتری بخواهید نظرش را درباره محصول یا خدمات خریداری شده بگوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.